Ljubav prema pivu

Molson Canadian je prvi put proizveden 1959. godine, a danas je jedan od najpoznatijih i najprodavanijih brendova u Kanadi. I dalje smo strastveni u pravljenju vrhunskog piva, a ono što nas najviše motiviše je veza sa našim potrošačima.

Društvena odgovornost kao temelj poslovanja

Osim što podržavamo kulturne i sportske događaje s ciljem unaprijeđenja života naše zajednice, podstičemo odgovorno uživanje u našim brendovima.

Vrhunski brendovi

Želimo da budemo prvi izbor za svaku priliku, prema tome nudimo širok spektar brendova koji mogu da zadovolje svačiji ukus.

Pivo je naša strast, naše naslijeđe, naša budućnost i naša kultura

Pivo proizvodimo više od 260 godina, a inovaciju i uzbuđenje donosimo ljubiteljima piva širom svijeta.

Ujedinjeni smo u postizanju zajedničkog cilja – kreiranju vrhunskih brendova piva

Business Case Challenge predstavio zanimljive ideje mladih

Finale petog „Jelen Business Case Challenge“ održano je 21. decembra 2018. godine na Ekonomskom fakultetu u Banjaluci u organizaciji Centra za razvoj karijere i kompanije Molson Coors BH, a u partnerstvu sa Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Banjoj Luci i Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Istočnom Sarajevu.

Ožujsko Business Case Challenge nadmašio očekivanja

Finale “Ožujsko Business Case Challenge” održano je 20. decembra na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu u organizaciji Centra za razvoj karijere - CERK i kompanije Molson Coors BH, a u saradnji sa Ekonomskim fakultetom u Sarajevu. Ukupno 17 prijavljenih timova sa prostora Bosne i Hercegovine, ali i Hrvatske i Srbije, borilo se u velikom finalu.